Podatki o podjetju

Naziv: LOUVE Ltd. podružnica Ljubljana
Naslov in sedež: Trg komandanta Staneta 8, 1000 Ljubljana, Slovenija.
Spletna stran: www.ookami.si
Vpis: Okrožno sodišče v Ljubljani, pod vl. št.: SRG 2020/32799.
Matična številka: 8736499000.
Davčna številka: SI51060183.
TRR: SI56 0310 6100 0987 911, odprt pri SKB d. d.
Telefon: 0038651890089.
Elektronska pošta za naročanje in ostale informacije v zvezi z nakupom, naročanjem in/ali uporabo spletnih vsebin/edicij: info@ookami.si

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

POGLAVJA:

  • Splošne informacije glede roka in cene dostave

  • Postopek nakupa

  • Postopek obveščanja o nakupu
  • Kaj je uporabniški račun
  • Informacije o prodajalcu na izdanih dokumentih
  • Ponudba artiklov in cene
  • Prodajno razmerje

  • Načini plačil
  • Vrednostni boni in kode popustov ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana

  • Prehranske in zdravstvene trditve pri opisu izdelkov

  • Pravno obvestilo
  • Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe – OBRAZEC

Splošne informacije glede roka dostave

V ŌKAMI trgovini ponujamo predvsem krmne dodatke in težje produkte, zato je poštnina obračunana na podlagi različne mase produkta.

  • Izdelki na zalogi so odpremljeni v 48 urah med delovnimi dnevi
  • Dobavni rok se šteje od trenutka plačila izdelkov
  • O pošiljki vas bomo obvestili po elektronski pošti. V sporočilu navajamo številko pošiljke in povezavo za sledenje paketu
  • Samo en strošek pošiljanja, ne glede na to, koliko artiklov kupite. V kolikor opravite več nakupov skozi spletni proces istočasno, vam bomo poštnino ročno naknadno odšteli.
  • Brezplačna poštnina pri naročilih nad 80 €

Rok in cena dostave
Ko stranka opravi naročilo preko spletne trgovine ŌKAMI prejme predračun in podatke o dostavi oziroma dobavljivosti produkta. Stranka ima pravico in možnost pred zaključkom naročila kontaktirati trgovino vsak delovnik med 9:00 in 19:00 in preveriti dobavljivost produktov.
Naročila, ki imajo označeno plačilo po predračunu sprovedemo, ko prejmemo nakazilo na TRR.

V primeru naročila virtualnega e-izdelka, le-tega prejmete v roku nekaj ur po prejetju vašega nakazila. E-izdelke prejmete na elektronski naslov, ki ste ga vpisali ob oddaji naročila in v svoj uporabniški račun na www.ookami.si.
Naročila naročena med vikendom in prazniki obravnamo takoj naslednji delovni dan.

Stroški pakiranja so brezplačni, dostava pri nakupu nad 80,00 € je brezplačna (v kolikor teža ne presega 20kg).

  • LETNI NAROČNIKI NA REVIJO PREJMEJO 1x BREZPLAČNO POŠTNINO IN BREZPLAČNO NA VSE NADALJNE NAKUPE NAD 40 EUR

  • MESEČNI NAROČNIKI PREJMEJO BREZPLAČNO POŠTNINO NAD 40 EUR

Postopek nakupa:

I. Izbira izdelka: Na spletni strani www.ookami.si izberite izdelek in kliknite na povezavo ”Dodaj v košarico”. Sistem te obvesti, da je bil izdelek uspešno dodan v košarico. Če želite nadaljevati nakupovanje, kliknite povezavo ”Nadaljuj z nakupovanjem ” in se vrnete nazaj v spletno trgovino. Če želite zaključiti nakup, kliknite povezavo ”Zaključi nakup” in sistem vas pripelje v nakupovalno košarico.

II. Odstranitev izdelka iz nakupovalne košarice:
Na spletni strani www.ookami.si se v glavi nahaja ikona nakupovalne košarice, v kateri se (po kliku na ikono) uporabniku prikažejo izdelki, ki so jih med brskanjem po spletni trgovini dodali v nakupovalno košarico. Če želi uporabnik odstraniti določen izdelek iz nakupovalne košarice, mora klikniti na križec ob izdelki in potrditi ”odstrani”. Če želi uporabnik dodati nov izdelek v košarico, mora klikniti na povezavo ”Nazaj v trgovino”. S klikom na omenjeno povezavo se vrne nazaj v spletno trgovino.

Pregled naročila: Na strani KOŠARICA so prikazani so izdelki, ki jih je uporabnik med brskanjem po spletni trgovini dodal v nakupovalno košarico. Cena izdelka, strošek poštnine, vrednost DDV-ja in skupni strošek za plačilo so razvidni v nakupovalni košarici, še preden se zaključi naročilo.


III. Blagajna:
Za dokončanje naročila morate izpolnite potrebna polja, ki se izpišejo po kliku na gumb NADALJUJ NA BLAGAJNO.

1. Naslov za dostavo in izpolnjevanje obrazca:
Posredovati morate zahtevane kontaktne podatke, ki so označeni z zvezdico (ime, priimek, e-mail naslov, naslov, kraj, poštno številko in tel. številko ali email,), ki jih potrebujemo za potrditev in zaključek naročila ter dostavo izdelka.
Obrazec je izdelan tako, da se ob nakupu ustvari brezplačni tudi uporabniški račun, s katerim dostopate do testne naročnine. Ko račun ustvarite, prejmete na email uporabniške podatke. Uporabniški račun lahko po zaključenem nakupu tudi izbrišete.

2. Strošek dostave:
Po DPD ceniku.

3. Kuponi in darilne kartice: Če ima uporabnik veljaven kupon za popust ali darilno kartico jo vpiše v ustrezno polje na strani BLAGAJNA in klikne gumb UNOVČI KUPON.

4. Način plačila: Izbira se lahko med dvema načinoma plačila: Plačilo po predračunu ali s plačilno kartico.

a) V kolikor se odločite za nakup s plačilom po predračunu, označite polje z istim nazivov in kliknite na gumb KUPITE SEDAJ. Na email boste prejeli obvestilo NAROČILO JE ZADRŽANO dokler vam ne izdamo predračuna.

b) V kolikor za nakup izberete plačilno kartico, izpolnite podatke in kliknite na gumb KUPITE SEDAJ. V kolikor bi se pred nakupom želeli prepirčati, ali je izdelek na zalogi, nas kontaktirajte na email: info@ookami.si

IV. Zaključek naročila:
Uporabnik lahko pregleda posredovane podatke za dostavo, način plačila, ki ga je izbral in vsebino nakupovalne košarice. Uporabnik potrdi naročilo s klikom na gumb ‘Kupite sedaj”. Če je bilo naročilo uspešno zaključeno, se na spletni strani izpiše tekst ”Vaše naročilo je bilo uspešno. Hvala vam za nakup! Številka vašega naročila je: xxxx.”

Postopek obveščanja o nakupu
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Naročniku ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana so na spletni strani www.ookami.si/moj-racun-2 vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
ŌKAMI lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

Kaj je uporabniški račun

Z registracijo na www.ookami.si/moj-racun-2 postanete registrirani uporabnik spletne trgovine. Ker je portal OKAMI tudi spletna revija, vse stranke z nakupom kreirajo svoje naročniške uporabniške podatke, s katerimi dostopajo do brezplačnih člankov.
Ob registraciji v spletno trgovino pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Če želi uporabnik kadarkoli svoj naslov elektronske pošte ali geslo zamenjati z drugim, lahko to stori v svojem uporabniškem profilu.
Preko spletne trgovine www.ookami.si uporabniki naročijo in prejmejo tudi uporabniške podatke v primeru nakupa naročnine. Več o naročnini si preberite tu.

Informacije o prodajalcu ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana:
a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, matično in davčno številko),
b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
e) pogoje dostave izdelka,
f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
g) način plačila,
h) časovno veljavnost ponudbe,
i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba artiklov in cene

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba in cene v spletni trgovini OKAMI ažurirajo in pogosto spreminja. Vse cene vsebujejo DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Prodajno razmerje
Kupoprodajna pogodba med ŌKAMI in kupcem je v spletni trgovini ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana sklenjena v trenutku, ko ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o potrditvi njegovega naročila. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ŌKAMI

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ŌKAMI in je potrošnikom na voljo na njihovo pisno zahtevo.

Načini plačil
Spletna trgovina ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana omogoča naslednje načine plačila:
– po predračunu (UPN nalogu) na račun podjetja,
– s plačilno oziroma kreditno kartico (Mastercard, Visa, Visa Electron, BA Maestro) preko preko aplikacije Stripe.

Izdaja računa
ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana po dostavi in plačilu naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.

Vrednostni boni ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana
Vrednostni bon je darilna kartica, ki ga ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana proti plačilu pošlje kupcu v fizični ali elektronski obliki. Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno serijsko številko), prodajalec (LOUVE LTD podružnica Ljubljana) pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine ŌKAMI.


Vrednostni bon je moč kupiti v spletni trgovini.
Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov. V primeru, da potrebujete vrednostni bon takoj lahko za pomoč pišete na info@louve-ltd.eu. Veljavnost darilnega bona je 6 mesecev od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.

Menjava vrednostnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti bona, mora imetnik bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti bona.
Uporaba vrednostnega bona: Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dodajte v košarico. V spletni blagajni v polje ”KODA” vpišite kodo darilne kartice in kliknite ”unovči kodo. Vrednost kartice se vam odšteje od končnega zneska košarice.
Znotraj enega spletnega naročila vam omogočamo sočasno uporabo več vrednostnih bonov in ene kode za popust.

Kode za popust
Koda za popust oziroma promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine ŌKAMI. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, v elektronskem sporočilu ŌKAMI ali drugih medijih. Koda prinaša različne ugodnosti, od različnih darilc do popustov. Vsakršna koda je vedno časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem določenem roku, sicer je neveljavna.

Uporaba kode za popust:
• Izberite izdelke, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico.
• Na zaključku blagajne v okence ”koda” vpišete kodo za popust in kliknete gumb ”unovči kodo”.
• Za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust.
• Ko vpišete kodo za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
super živil posvetujete s svojim zdravn

PREHRANSKE IN ZDRAVSTVENIH TRDITEV PRI OPISIH IZDELKOV

Vse informacije na straneh spletne trgovine ŌKAMI www.ookami.si so zgolj informativnega značaja in nikakor niso namenjene kot nadomestilo za nasvete lečečega zdravnika ali drugega zdravstvenega osebja, prav tako ne morejo biti nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.

Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA). V primeru, da hranite kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila/krmne dodatke, se pred kombiniranjem le teh posvetujte z veterinarjem.

PRAVNO OBVESTILO

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh podjetju na elektronski naslov (info@louve-ltd.eu) ali po kakšnem drugem komunikacijskem kanalu nedvomno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Obrazec za odstop od pogodbe na daljavo si lahko prenesete spodaj.

  • Potrošnik mora najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti blago. Potrošnik vrne blago na naslov: LOUVE LTD podružnica Ljubljana, Trg komandanta Staneta 8, 1000 Ljubljana. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga s poštnino.
  • Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 14 dneh od prejema obvestila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

OBRAZEC ZA ODSTOP OD NAKUPA Ōkami

Odgovornost za stvarne napake
Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je stvar imela takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo potem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva.

ZVOP
ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Za varne avtorizacije in transakcije s kreditnimi karticami skrbita prodajalec ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana in Stripe program za avtorizacijo kreditnih kartic. Transakcije se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se ne shranjujejo na strežniku ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana.

Komunikacija oglasnih okrožnic

  • ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno privoli. Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne.
  • Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana izrecno spoštovala. Več na tej povezavi.

Spletna trgovina ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana in vsi podatki na njej, slike artiklov, grafični in video elementi na spletni strani so zaščiteni in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja – več na tej povezavi.

Omejitev odgovornosti
ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ŌKAMI včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ŌKAMI kupca obvestila spremembah in mu omogočil odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Izključitev odgovornosti
Pridržujemo si pravico onemogočiti spletno stran ali onemogočiti dostop do nje zaradi tehničnih ali drugih težav in vzdrževanja, kar pomeni tudi onemogočenje ali oviro za uporabo spletne trgovine. V primeru tehničnih težav na spletni strani si pridružujemo pravico preklicati oddana naročila, katere je tehnična napaka prizadela. V primeru preklica naročil vas bomo obvestili v najkrajšem možnem času in vas seznanili z nadaljnjimi koraki. Sami morate zagotoviti ustrezno zaščito opreme (antivirus itd.) pred dostopom do spletne strani in uporabo le-te. Kupec mora zagotoviti ustrezno varnost in zaupnost tistih podatkov, ki se uporabljajo za prijavo na spletni strani (elektronski naslov, geslo).

Pritožbe in spori
ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana spoštuje veljavno evropsko zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti.
Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@louve-ltd.eu. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana bo v petih delovnih dneh potrdila, da je prejela pritožbo, sporočila kupcu, kako dolgo jo bo obravnavala in ga vseskozi obveščala o poteku postopka.
ŌKAMI se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
V primeru sodnega reševanja sporov je pristojno sodišče v Ljubljani.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. ŌKAMI – LOUVE LTD podružnica Ljubljana, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.